Каталошки број програма: 446
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Данијела Јовановић, Мастер , ОШ ‘’Иво Лола Рибар’’ Нови Сад; Драгана Пелемиш, -, ОШ. „Ђура Јакшић“ Каћ; Загорка Маринковић, Дипломирани педагог, ОШ „Јан Амос Коменски“ Кулпин; Татјана Сурдучки, дипломирани педагог, ОШ „Соња Маринковић“ Нови Сад
Данијела Јовановић, Мастер , ОШ ‘’Иво Лола Рибар’’ Нови Сад; Загорка Маринковић, Дипломирани педагог, ОШ „Јан Амос Коменски“ Кулпин; Татјана Сурдучки, дипломирани педагог, ОШ „Соња Маринковић“ Нови Сад
општа питања наставе
наставник разредне наставе – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора – компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција
Јачање компетенција за организацију и управљање радом установе
Јачање и унапређење компетенција запослених за лични професионални развој и вођење портфолија у савременој школи
Познавање области квалитета установа; Познавање Правилника о сталном стручном усавршавању и напредовању у звању наставника, васпитача и стручних сарадника; Оснаживање и подстицање запослених за вођење професионалног портфолија; Дефинисање и приказ структуре портфолија запослених; Веза Правилника о стандардима квалитета рада установа са другим школским документима; Познавање плана унапређивања квалитета рада установе. Израда личног плана стручног усавршавања и плана усавршавања на нивоу установе
По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити упознати са стандардима квалитета рада установа и Правилником о сталном стручном усавршавању и напредовања у звање наставника, васпитача и стручних сарадника; Учесници ће бити упознати са начином израде и начином вођења портфолија. Разумеће потребу вођења портфолија, потребу професионалног развоја и развоја установе.
- 1. дан
- Увод
- Улога самовредновања и значај за развој школе и истраживање
- Области квалитета рада – разумевање индикатора и области стандарда
- Стручно усавршавање
- Услови и поступци напредовања
- Приказ елемената професионалног портфолија
- Извођење закључка,провера усвојености садржаја на семинару и евалуација
30
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 дан
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes