наставник разредне наставе – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
васпитач у дому ученика – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
васпитач у предшколској установи – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи – компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
директор/помоћник директора – компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика – нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Оспособљавање наставника за васпитно деловање на формирање и развој самопоуздања личности детета и ученика.
Развијање комуникацијских вештина наставника редуковањем пасивне и агресивне комуникације у корист асертивне; – Развијање способности наставника за добро слушање; – Развијање способности наставника за спознавање сопствених искривљених уверења – Развијање способности наставника за прилагођавање индивидуалним карактеристикма ученикаи за ефикаснију сарадњу са родитељима у циљу мотивацијеи развоја самопоуздане личности ученика – Подизање ниовоа самопоуздања наставника у циљу ефикаснијег деловања на формирање самопоуздане личности ученика. – Развијање способности наставника за добијање поверења ученика и развијање самопоуздања наставника редуковањем улога у животу које их у томе спречавају.
По завршетку обуке наставници ће овладати комуникацијским вештинама, стећи ће веће самопоуздање и знање из области васпитања и тако дати свој максимум васпитном деловању на развој здраве личности детета, кроз све облике васпитног рада са родитељима и ученицима, тако да ће акценат бити већи на васпитању. Односиће се и на способност наставника индиректног деловања на развој личности детета преко сарадње са родитељима, на способност мотивисања ученика уважавањем њихове различитости, на способност наставника да изгради поверење у могућност ученика и да има позитивна очекивања.
- 1. дан
- Увод.
- 2. Улога адекватне, асертивне комуникације у стварању здравог одрастања личности.
- 3. Кер модел когнитивне препреке и искривљена уверења која спречавају наставника да васпитно делује.
- 4. Улоге у животу које нас спречавају да комуницирамо асертивно и васпитно делујемо.
- 5. Значај доброг и активног слушања наставника за формирање и развој личности детета и ученика.
- 6. Васпитно деловање наставника кроз различите облике рада са ученицима и родитељима.
- Подстицајна средства у васпитању.
- Евалуација.
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level Beginner
- Students 0
- Assessments Yes