наставник разредне наставе – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
васпитач у предшколској установи – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи – компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика – компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
директор/помоћник директора – компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика – нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
•Оспособити просветне раднике за препознавање и помоћ деци у кризним животним ситуацијама помоћу вештина емпатијске комуникације. •Вежбање саосећајне комуникације изражавањем емоција и потреба карактеристичним за кризне животне ситуације
•Упознавање са појмом и врстама криза, са осећањима и симптомима који их прате •Препознавање осећања и потреба деце код преживаљавања кризних ситуација •Препознавање личних осећања и потреба у ситуацији суочавања са кризним животним ситуацијама деце, пружање емпатије себи •Развој понашања емоционалне интелигенције због значаја у превазилажењу криза •Трансфер вештина ненасилне комуникације на остале домене професионалног и личног живота
По завршетку обуке учесници ће: •Бити оспособљени за примену емпатијске комуникације у различитим кризним животним ситуацијама деце •Бити оспособљени за примену емпатијске комуникације на различите домене професионалног и личног живота •Бити оспособљени да примењују конструктивне поступке у решавању развојних проблема •Боље разумети развој деце •Разумети важност сарадње са свим партнерима у васпитно-образовном раду
- 1. дан
- Појам животне кризе
- Модел ненасилне комуникације(емпатијска, жирафећа комуникација)
- Дете и кризне животне ситуације
- Криза као шанса
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level Beginner
- Students 0
- Assessments Yes