Каталошки број програма: 101
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Весна Секелшек, Основна школа „Ђура Јакшић“ у Зрењанину; Милан Бојанић, Школска управа Зрењанин; Јована Милићев Радишић, Основна школа „Ђура Јакшић“ у Зрењанину
Весна Секелшек, Основна школа „Ђура Јакшић“ у Зрењанину; Милан Бојанић, Школска управа Зрењанин; Јована Милићев Радишић, Основна школа „Ђура Јакшић“ у Зрењанину
васпитни рад
наставник разредне наставе – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи – компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика – компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси;
директор/помоћник директора – компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика – нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних – предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање комуникацијских вештина, сарадњe и тимског рад запослених, компетенција за остваривање стандарда и исхода образовно васпитног рада.
1.Оспособљавање полазника за правилан избор начина комуникације за у функцији унапређивање сарадње и ефикасног тимског рада 2. Упознавање асертивних права и дозвола 3.Оспособљавање учесника за препознавање манипулације и асертивно одговарање. 4. Превазилажење емоционалне повреде, упућивање и прихватање извињења за учињену емоционалну повреду. 5. Овладавање вештином асертивне комуникације 6. Оспособљавање полазника за превазилажење криза и проблема који прате тимски рад
Оспособљеност за превазилажење криза у тимском раду, побољшавање комуникације и сарадње у колективу. Применом стечених знања и вештина, наставници/васпитачи међусобно комуницирају уз поштовање универзалних људских вредности, развијају међусобно разумевање и успешније граде партнерске односе са ученицима. Развојем емоционалне писмености и комуникацијских вештина учреника, побољшавају однос у ученичком колективу, а дружење се одвија уз међусобно поштовање и уважавање различитости; Ученицима је омогућен правилан емоционални и социјални развој. На тај начин, успешно се остварују међупредметна компетенција за комуникацију. Општа атмосфера у установи се побољшава.
- 1. дан
- Уводна активност
- Могућности за побољшање сарадње запослених у установи
- Стилови комуникације (радионица)
- Асертивна права – разумевање и прихватање
- Манипулација
- Услови за успешан рад тима
- Сукоби и кризе у тиму
- Ометајући фактори за асертивно понашање
- Завршна активност
30
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level Beginner
- Students 0
- Assessments Yes