Каталошки број програма: 102
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Биљана Радовић, дипломирани психолог, Гимназија “20. октобар” Бачка Паланка; Златица Јовић, Дипломирани психолог, МПНТР, ШУ Нови Сад
Биљана Радовић, дипломирани психолог, Гимназија “20. октобар” Бачка Паланка; Маја Петаков Вуцеља, магистар, ОШ „Жарко Зрењанин“, Нови Сад; Светлана Стојшин, дипломирани психолог, Основна школа „Иван Гундулић“ Нови Сад; Златица Јовић, Дипломирани психолог, МПНТР, ШУ Нови Сад
васпитни рад
наставник разредне наставе – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора – компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Развијање компетенција запослених да, поштовањем прописа, конструктивном комуникацијом и сарадничким односом са ученицима, родитељима и институцијама, обезбеде сигурно окружење за учење и развој.
Систематизација знања о прописима који регулишу поступање школе у превенцији и интервенцији на насиље; Проширивање знања о обавезама и механизмима комуникације и сарадње са родитељима и институцијама; Разумевање значаја заједничких вредности, поштовања правила и конструктивне комуникације у превенцији насиља; Унапређивање вештина реаговања, комуникације, информисања и саопштавања у кризним ситуацијама; Унапређивање вештина израде плана заштите и плана подршке ученицима у ризику.
Учесници ће: • разумети стратешки приступ заштити од насиља и познавати документа која га регулишу; • на основу анализе стања безбедности и процене ризика израде одговарајући програм заштите од насиља и оперативне планове заштите; • афирмисањем заједничких вредности, конструктивном комуникацијом и изградњом односа поверења умањивати ризик настанка насиља; • располагати техникама заустављања насиља и реаговања у кризним ситуацијама; • познавати овлашћења и обавезе у комуникацији и сарадњи са другим институцијама и медијима; • ствара прилике за развој социјалних вештина и социоемоционално учење, • развијати сарадњу и однос поверења са родитељима и усаглашавати васпитне стилове њима.
- 1. дан
- ЗАКОНСКИ ОКВИР – прописи и процедуре у заштити од насиља и ризичног понашања
- ПРЕВЕНЦИЈА – стварање безбедног и подстицајног окружења за учење и развој
- ИНТЕРВЕНЦИЈА – одговорности, кораци, улоге и комуникација у кризним интервенцијама
- ИНТЕРВЕНЦИЈА – планови заштите, васпитни приступ и развој социјалних вештина
- САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА И ЗАШТИТА ЗАПОСЛЕНИХ
30
дана: 1
бодова: 8
Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level Beginner
- Students 0
- Assessments Yes