Каталошки број програма: 779
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Невена Шћепановић Нешић, Мастер образовних политика, Центар за образовање Крагујевац; Бојана Поповић, Дипломирани психолог-мастер, Прва техничка школа, Крагујевац; Иван Недељковић, Дипломирани психолог-мастер, Прва крагујевачка гимназија
Дејан Карановић, Мастер, ОШ ,, Др Ђорђе Јоановић „ Ново Милошево; Невена Шћепановић Нешић, Мастер образовних политика, Центар за образовање Крагујевац; Бојана Поповић, Дипломирани психолог-мастер, Прва техничка школа, Крагујевац; Иван Недељковић, Дипломирани психолог-мастер, Прва крагујевачка гимназија
општа питања наставе
наставник разредне наставе – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у дому ученика – компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора – компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика – нису објављени стандарди компетенција
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развој и ширење културе учења и заједништва унутар школе, кроз хоризонтално стручно усавршавање и сарадничко учење, у функцији унапређивања квалитета образовно-васпитног рада и постизања бољих постигнућа ученика.
Подизање свести наставника о важности хоризонталног учења/СУ и препознавања значаја сарадничког учења међу запосленима унутар школе за квалитет наставног процеса, учење ученика и њихова постигнућа. Јачање компетенција запослених у образовању за планирање, реализацију, праћење и евалуацију СУ унутар установе/школе. Јачање капацитета наставника за проналажење и коришћење различитих метода праћења и вредновања постигнућа ученика кроз сарадничко и хоризонтално учење. Континуирано унапређивање квалитета наставне праксе укључивањем наставника у различите заједничке (колаборативне) активности СУ на нивоу установе/школе као заједнице. Подстицање запослених у образовању за праћење ефеката ху/у на постигнућа ученика.
По завршетку обуке очекује се да учесници: Разумеју принципе и значај хоризонталног, те вршњачког учења/усавршавања и сарадње са колегама, родитељима, ученицима и заједницом; Успостављају бољу и смисленију (систематичнију) сарадњу у радном окружењу, креирају јасне и ефективније планове ХУ, реализују их и врше евалуацију и прате ефекте ХУ на њихов рад и учење ученика; Стварају погодну климу за хоризонтално и сарадничко учење и сарадњу кроз различите активности, уз подршку руководства; Подстичу колеге да активно учествују у ХУ пружајући пример добре праксе, у циљу побољшања постигнућа ученика и рада школе: Креирају алате/инструменте за (само)евалуацију и саморегулацију учења, вршњачко/сарадничко учење, рефлексију, праћење ефеката учења и др.
- 1. дан
- УВОД
- 1. Хоризонтално учење и усавршавање – све почиње разумевањем (појмовник)
- 2. Активности хоризонталног учења и усавршавања
- 3. Планирање, реализација и евалуација хоризонталног учења/усавршавања
- 4. (Само)рефлексија и „feedback”
- 5. Како пратимо планирање и реализацију хоризонталног учења/усавршавања и ефекте на остваривање исхо
- ЕВАЛУАЦИЈА
30
дана: 1
бодова: 8
Цена семинара по учеснику је 800,00 динара у нето износу, за групу од 30 учесника. У цену семинара нису урачунати путни трошкови реализатора семинара, порези и доприноси и организациони трошкови Центра.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 дан
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes