Каталошки број програма: 764
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Ненад Миладиновић, Доктор филолошких наука, ОШ ,,Трећи крагујевачки батаљон”; Неда Богојевић Прековић, , Центар за образовање Крагујевац
Ненад Миладиновић, Доктор филолошких наука, ОШ ,,Трећи крагујевачки батаљон”; Неда Богојевић Прековић, , Центар за образовање Крагујевац
општа питања наставе
наставник разредне наставе – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора – компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Јачање професионалних компетенција наставника у домену развоја различитих компоненти писмености међу ученицима у складу са потребама ученика и развојем човечанства у 21. веку.
-оснаживање наставничких компетенција у домену комплексног појма писмености у 21. веку који се развија у складу са друштвеним, економским и технолошким развојем човечанства; -припрема ученика за целоживотно учење и прилагођавање новонасталим променама у свету који их окружује кроз развој општих међупредметних и кључних компетенција; -идентификација компоненти писмености у 21. веку у програмима наставе и учења свих предмета и њихова интеграција у наставне планове; -унапређивање наставничких компетенција у вези са операционализацијом исхода који се односе на различите домене писмености у 21. веку и у вези са формативним праћењем остварености тако конципираних исхода; -креирање, примена и размена примера добре праксе у свакодневној настав.
-разуме комплексност појма писмености у 21. веку и процес промене кроз коју писменост пролази у савременом свету; -пореди традиционално и савремено схватање писмености; -разуме како редефинисани појам писмености у 21. веку утиче на промене у образовном систему; -препозна, дефинише и опише различите компоненте писмености у 21. веку; -препозна поједине аспекте писмености у програмима наставе и учења и повеже их са предметним и међупредметним компетенцијама; -идентификује наставне области/јединице које доприносе развоју компоненти писмености у 21. веку; -операционализује исходе који се односе на развој различитих компоненти писмености; – kреирају, прате и вреднују активности којима се развијају различити аспекти писмености у 21. веку.
- 1. дан
- 1. Уводне активности
- 2. Писменост некад и сад – Редефинисање појма писмености
- 3. Медијска, друштвена, визуелна и културална писменост – пут до функционалног знања
- 4. Информациона, информатичка, дигитална и научна писменост – пут у сигурну будућност
- 5. Финансијска, здравствена и еколошка писменост – заједничким снагама за одрживи развој
- 6. Разменом искуства до функционалне писмености
- 7. Евалуација семинара и сертификација
30
дана: 1
бодова: 8
Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата, административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 дан
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes