Каталошки број програма: 755
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Зоран Сретеновић, магистар, /; Зорица Николић, Дипломирани биолог, Центар за образовање Крагујевац ; Валентина Грбић, Дипломирани психолог, ОШ “Драгиша Михаиловић“ Крагујевац
Дејан Карановић, Мастер, ОШ ,, Др Ђорђе Јоановић „ Ново Милошево; Зоран Сретеновић, магистар, /; Зорица Николић, Дипломирани биолог, Центар за образовање Крагујевац ; Валентина Грбић, Дипломирани психолог, ОШ “Драгиша Михаиловић“ Крагујевац
општа питања наставе
наставник разредне наставе – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање културе самопроцене квалитета остваривања наставе и учења
Критичко вредновање наставничке праксе у области квалитета настава и учење – Иновирање методичко-дидактичке основе наставе и учења – Успостављање праксе самоевалуације остаривања образовно васпитног рада – Јачање капацитета за формативно праћење ученичких постигнућа
да критички процени успешност остваривања наставе и учења у односу на стандарде квалитета рада – да примени иновативне методе и облике учења и подучавања – да редовно преиспитује/евалуира наставничку праксу – да унапреди формативно праћење ученичких постигнућа
- 1. дан
- Уводне активности
- Самоевалуација области квалитета настава и учење
- Иновирање дидактичко-методичке основе планирања часа
- Формативно праћење ученичких постигнућа
- Предлози за унапређивање праксе формативног праћења ученичких постигнућа
30
дана: 1
бодова: 8
Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 дан
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes