Каталошки број програма: 702
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Зорица Сорак, Проф.југ.књиж и срп.јез, маст.обр.полит., ОШ „Станислав Сремчевић“ Крагујевац
Владимир Средојевић, Професор српског језика и књижевности, Центар за образовање Крагујевац; Зорица Сорак, Проф.југ.књиж и срп.јез, маст.обр.полит., ОШ „Станислав Сремчевић“ Крагујевац; Милован Павловић, мастер учитељ, диполомирани педагог, Основна школа „Свети Сава“ Косовска Митровица
општа питања наставе
наставник разредне наставе – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора – компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање квалитета наставе развојем функционалних знања ученика путем пројектног учења
– Упознавање учеснике са појмовима критичко, аналитичко и диврегентно мишљење и појмом пројектно учење – Оснаживање учесника за успешно планирање и реализацију активности које подстичу критичко, аналитичко и дивергентно мишење и пројектно учење – Оснажити учеснике да у онлајн настави примењују пројектно учење – Мотивисање учесника да самовреднују свој рад доказивањем остварености индикатора стандарда квалитета који се односе на развој критичког, аналитичког и дивергентног мишљења и пројектног учења
– Учесници знају карактеристике критичког, аналитичког и дивергентном мишења и пројектног учења – Учесници планирају и реализају активности за подстицање критичког, аналитичког и дивергентног мишења – Учесници примењују пројектно учење у онлајн настави – Учесници уочавају везу пројектног учења и стандарда квалитета рада установе
- 1. дан
- Уводни део програма
- Пројектно учење – иновативни приступ настави
- Планирање и реализација пројектног учења
- Интерактивни дигитални алати у пројектном учењу
- Пројектно учење и стандарди квалитета рада установе
- Закључци и елалуација
30
дана: 1
бодова: 8
Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 дан
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes