Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Гордана Булатовић, csukikinda6@gmail.com, 0230404830
Академик Мирослава Којић , /
Дипломирани графичар ликовних уметности Смиљана Којић Грандић , ОШ „Јован Поповић “ у Кикинди
Доктор дефектолошких наука Загорка Марков , ВШСОВ у Кикинди
Академик Мирослава Којић , /
Дипломирани графичар ликовних уметности Смиљана Којић Грандић , ОШ „Јован Поповић “ у Кикинди
Доктор дефектолошких наука Загорка Марков , ВШСОВ у Кикинди
уметности
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
стручни сарадник у дому ученика
Н2 – компетенције наставника за поучавање и учење
В1 – компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ1 – компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
ВДУ1 – компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
ССДУ1 – нису објављени стандарди компетенција
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређење знања и вештина професионалаца за примену савременог методичког приступа у методици ликовног васпитања и образовања
Специфични циљеви су да професионалци: -Прошире своја знања о савременом методичком приступу у методици ликовног васпитања и образовања; -Да се оспособе за планирање, програмирање и структурирање савременог методичког приступа у методици ликовног васпитања и образовања заснованог на холистичком васпитању и образовању; -Да се оспособе и прошире знања како би путем ликовног израза код децеи ученика подстакли развој когнитивних и социо-емоционалних капацитета; -Да овладају педагошким вештинама за подстицање деце и ученика да њихово ликовно изражавање буде рефлексија њихових емоција; -Да овладају педагошким вештинама да савременим методичким приступом подстакну развој толеранције и просоцијалности, вршњачке солидарности, јавног наступа
У складу са циљевима, очекивани исходи обуке били би: – Да су полазници стекли и проширили знања о савременом методичком приступу у у реализовању ликовног васпитања и образовања деце предшколског и млађег школског узраста и да су оспосбљени за примену наученог у васпитно-образовној пракси – Да су оспособљени за планирање, програмирање и структурирање савременог методичког приступа у реализовњу ликовног васпитања и образовања заснованог на холистичком васпитању и образовању; – Да су овладали педагошким вештинама за подстицање деце и ученика да њихово ликовно изражавање буде рефлексија њихових емоција; – Да су овладали техникама процене ефеката савременог методиког приступа; – Да су стекли знања о карактеристикама ликовног израза деце
30
дана: 1
бодова: 8
Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes