Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Гордана Булатовић, csukikinda6@gmail.com, 0230404830
Дипломирани биолог – еколог Неда Богојевић Прековић , Центар за образовање Крагујевац
Доктор филолошких наука Ненад Миладиновић , ОШ ,,Трећи крагујевачки батаљон“
Дипломирани биолог – еколог Неда Богојевић Прековић , Центар за образовање Крагујевац
Доктор филолошких наука Ненад Миладиновић , ОШ ,,Трећи крагујевачки батаљон“
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
стручни сарадник у дому ученика
Н2 – компетенције наставника за поучавање и учење
Д4 – компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
ССДУ1 – нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Јачање професионалних компетенција наставника у домену развоја различитих компоненти писмености међу ученицима у складу са потребама ученика и развојем човечанства у 21. веку.
– оснаживање наставничких компетенција у домену комплексног појма писмености у 21. веку који се развија у складу са друштвеним, економским и технолошким развојем човечанства; – припрема ученика за целоживотно учење и прилагођавање новонасталим променама у свету који их окружује кроз развој општих међупредметних и кључних компетенција; – идентификација компоненти писмености у 21.веку у програмима наставе и учења свих предмета и њихова интеграција у наставне планове; – унапређивање наставничких компетенција у вези са операционализацијом исхода који се односе на различите домене писмености у 21. веку и у вези са формативним праћењем остварености тако конципираних исхода; – креирање,примена и размена примера добре праксе у свакодневној настави
– разуме комплексност појма писмености у 21. веку и процес промене кроз коју писменост пролази у савременом свету; – пореди традиционално и савремено схватање писмености; – разуме како редефинисани појам писмености у 21. веку утиче на промене у образовном систему; – препозна, дефинише и опише различите компоненте писмености у 21. веку; – препозна поједине аспекте писмености у програмима наставе и учења и повеже их са предметним и међупредметним компетенцијама; – идентификује наставне области/јединице које доприносе развоју компоненти писмености у 21. веку; – операционализује исходе који се односе на развој различитих компоненти писмености; – креирају, прате и вреднују активности којима се развијају различити аспекти писмености у 21. веку.
30
дана: 1
бодова: 8
Цена семинара за групу до 30 учесника- 55.000,00 бруто плус путни трошкови
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 1 дан
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes