Каталошки број програма: 85
наставник разредне наставе – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у дому ученика – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач – компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи – компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
директор/помоћник директора – компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика – нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Оспособљавање наставника за примену асертивне комуникације као начина изграђивања ауторитета у раду са ученицима, родитељима и колегама.
Развијање способности за конструктивно решавање конфликата, редуковање пасивног и агресивног понашања у корист асертивног , разумевање и прихватање асертивних права, јачање толеранције на непријатност, јачање самопоуздања и одговорности, развијање веће осетљивости и разумевања за друге и развијање комуникацијских и других вештина и развијање способности за асертивно понашање у проблем ситуацијама.
По завршетку обуке очекујемо да ће наставници бити оспособљени да редукују агресивно и пасивно понашање у корист асертивног.Тиме ће стећи већи степен самопоуздања и већи ауторитет и међу ученицима, међу колегама и родитељима, веће разумевање за своје ученике, прошириће своја знања, развијаће своје комуникацијске вештине и лакше ће се и успешније сналазити у конфликтним ситуацијама, те ће стеченим вештинама допринети квалитетнијем односу са ученицима.
- 1. дан
- Увод
- Појам асертивности и разумевање предности асертивне у односу на остале стилове комуникације
- Асертивна права и значај њихове примене у комуникацији
- Типови асертивне комуникације и асертивне технике за избегавање манипулације
- Начин упућивања критике и конструктиван начин решавања конфликата
- Важност похвала за постизање успеха у васпитно образовном раду
- Евалуација
30
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата,административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level Beginner
- Students 0
- Assessments Yes