наставник разредне наставе – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
директор/помоћник директора – компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи – нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Овладавање наставника, разредних старешина и стручних сарадника моделима превенције дигиталног насиља кроз извођење пројектне и активно оријентисане наставе
Упознавање наставника и стручних сарадника са дигиталним појмовником Оснаживање наставника у улози разредних старешина и стручних сарадника у вођењу ученичких пројеката и активно оријентисане наставе уопште на тему ризика у дигиталном свету Јачање капацитета наставника и стручних сарадника да препознају потребу за правилним усмеравањем ученика у употреби дигиталне комуникације Оснаживање наставника у улози разредних старешина и стручних сарадника у детектовању и превенцији последица различитих облика дигиталног насиља, у сарадњи са ученицима, родитељима и колегама Стицање и унапређивање знања у циљу преусмеравања пажње ученика на конструктивну употребу ИКТ-а уопште
Полазници ће по завршетку обуке бити оспособљени да препознају ризик од дигиталног насиља Полазници ће умети да води ученичке пројекте у циљу освешћивања о замкама виртуелног света Полазници ће прецизно знати изводе из закона и правилника који регулишу законске оквире реаговања на дигитално насиље Полазници ће бити вешти у вођењу позитивне комуникације и сарадње са ученицима, родитељима и колегама у циљу превенције дигиталног насиља
- 1. дан
- Уводна активност
- Дигитални урођеници
- Карактеристике дигиталне комуникације
- Облици дигиталног насиља и њихов утицај
- Правилно реаговање на дигитално насиље
- Ученички пројекти у настави-практичан рад на превенцији дигиталног насиља
- Препознавање ризика у виртуелном свету
- Ученици, родитељи и наставници у дигиталном окружењу
- Бонтон на друштвеним мрежама
- Заједнички кораци у указивању на позитивне аспекте дигиталне ере
- Евалуација
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level Beginner
- Students 0
- Assessments Yes