Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Весна Умиљеновић, основне студије, ОШ „Васа Пелагић“, Београд; Александра Шормаз Јовић, основне студије, OШ „Васа Пелагић“, Београд
Весна Умиљеновић, основне студије, ОШ „Васа Пелагић“, Београд; Александра Шормаз Јовић, основне студије, OШ „Васа Пелагић“, Београд
васпитни рад
наставник разредне наставе – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) – компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
васпитач у предшколској установи – компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи – компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
директор/помоћник директора – компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Развијање компетенција наставника за успешно решавање васпитних проблема ученика путем стицања адекватних знања, вештина, техника и повећања осетљивости за рад са ученицима који показују проблеме у понашању
Развијање вештина решавања васпитних проблема ученика; Тимско решавање проблема у спречавању вршњачког насиља, злостављања и занемаривања ученика; Оснаживање наставника да успоставе међусобно поверење са ученицима и родитељима и повећају своје компетенције за рад унутар Тимова за заштиту ученика; Обезбеђивање подстицајног и безбедног окружења за целовити развој ученика, развијање ненасилног понашања и успостављање нулте толеранције према насиљу; Упознавање учесника са изменама и допунама у законском оквиру; Упознавање са програмом превенције и планирање превентивних и постинтервентних активности према нивоима интереса различитих учесника у образовном процесу; Развијање вештина за спровођење процедура и поступака за зашт. ученика од насиља
Учесници ће бити оспособљени да: • Схвате и развију активистички став према начелима Правилника о протоколу поступања у установи у одговору на насиље, злостављање и занемаривање; • Практично примењују алате за учење и подучавање демократији и људским правима; • Ефикасно имплементирају вештине и технике активног слушања у решавању проблема; • Примењују емпатијско комуницирање и дијалог као највише нивое интеракције; • Препознају и користе адекватне моделе реаговања на конфликтне ситуације; • Конструктивно решавају конфликтне ситуације у непосредној васпитно-образовној пракси.
- 1. дан
- Упознавање са законским оквирима
- Насиље и облици насиља; Превенција
- Поступци у интервенцији на насиље
- Конструктивно решавање проблема
- Научили смо – применићемо у пракси
30
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes