Каталошки број програма: 363
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Емил Хофгезанг, Економско-трговинска школа Кикинда; Сања Рацков, Мастер, ОШ „Др Бошко Вребалов“ Меленци; Тања Радованов, Мастер, Економско-трговинска школа Кикинда
Емил Хофгезанг, Економско-трговинска школа Кикинда; Сања Рацков, Мастер, ОШ „Др Бошко Вребалов“ Меленци; Тања Радованов, Мастер, Економско-трговинска школа Кикинда
информатика
наставник разредне наставе – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) – компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета – компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи – компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
медицинска сестра – васпитач – компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
директор/помоћник директора – компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Обучити наставнике да користе интерактивну таблу са одговарајућим програмима у настави и да реализују час и наставну јединицу у новом окружењу коришћењем интерактивне табле.
Специфични циљеви су да наставници: – науче како да час учине занимљивијим коришћењем интерактивних табли и рачунара – науче да конфигуришу интерактивну таблу и апликације – користе и прилагоде наставне садржаје активној настави коришћењем интерактивних табли, пројектора и рачунара, -овладају вештинама коришћења апликација за интерактивну таблу које ће користити у настави што подразумева и активности ученика на табли. -унапреде наставне методе својих часова
По завршетку наставници ће знати да – час учине занимљивијим и приближе га деци коришћењем интерактивних табли и рачунара -користе и прилагођавају садржаје наставних јединица коришћењењем интерактивних табли пројектора и рачунара, -користе апликације за интерактивну таблу у настави -да ангажују ученике да раде на интерактвној табли – унапреде наставне методе својих часова – конфигуришу интерактивну таблу и апликације
- 1. дан
- Уводна радионица
- Повезивање и калибрација опреме
- Програми за интерактивну таблу
- Израда наставне јединице у којој се користи интерактивна табла
- Израда наставне јединице у којој се користи интерактивна табла
20
дана: 1
бодова: 8
ЈЕДНОДНЕВНИ: Цена по полазнику за групу од 26 до 30 полазника -1.500,00 дин; од 21 до 25 полазника- 2.000,00 дин; од 15 до 20 полазника -2.500,00 дин. У цену су урачунати трошкови хонорара реализатора,трошкови сертификата, административни трошкови.
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 8 сати
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes