Календар активности

<<  Април 2019  >>
 по  ут  ср  че  пе  су  не 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
OSense O-Sense

Уплата котизације за семинар за физичка лица врши се на рачун 840-742141843-79 са обавезним позивом на број 35-215.

Приликом преузимања сертификата, потребно је приказати доказ о уплати.

Уколико имате било каква питања или примедбе, можете се обратити на контакт телефон 064/8579262.

 

Каталог акредитованих програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2018/19, 2019/20, 2020/21. годину, које је подржао ЦСУ Кикинда

Контакт:

064/857-92-62

0230/404-830

csukikinda@gmail.com

Часови немачког језика у ЦСУ Кикинда

Од септембра, два пута недељно, двочас

А1, А2, Б1

Часове држи наставница Оливера Радивојша

Пријаве мејлом csukikinda2@gmail.com

Информације на телефон 0230/404-830


Позив Центра за промоцију науке за финансијску подршку пројектима промоције и популаризације науке у 2019. години налази се на линку http://prijave.cpn.rs/


ПОЗИВ ЗА РАДИОНИЦУ: "Набавке из члана 39. став 2. и Јавне набавке мале вредности"

БЕСПЛАТНО за све кориснике који се укључе у систем претплате
Поштовани,
Семинари Србије у сарадњи са Центром за стручно усавршавање организује практичну радионицу:

"Набавке чија процењена вредност није већа од 500.000,00 динара и Јавне набавке мале вредности"
Време и место одржавања:
5. март 2018.г, од 10 до 14.30
Кикинда, Центар за стручно усавршавање, Немањина бр.23
ПОКЛОН приручник за пријаве на радионицу до 23. фебруара 2018. године

Поступак Јавне набавке мале вредности је најчешће спровођен поступак јавне набавке код наручиоца, док су набавке чија процењена вредност није већа од 500.000 динара (члан 39. став 2.) набавке код којих наручиоци имају највише дилема и приликом планирања, али и приликом њихове реализације. Разлог за то је недостатак јасне процедуре прописане законом. Ова радионица кроз практичнан рад са учесницима доноси јасну и једноставну процедуру за реализацију ових набавки, као и упутства за исправно извештавање о овим набавкама и документацији која је неопходна у оба процеса.
Сви учесници добијају ЦД са моделима аката за реализацију поступка ЈНМВ и набавки чија процењена вредност није већа од 500.000 динара.
Последњи сегмент радионице предвиђен је за питања и одговоре и доделу сертификата

 

Услови учешћа:
Претплатници:
Први учесник БЕСПЛАТНО
Други учесник 2.800,00 РСД (са урачунатим ПДВ-ом).
Остали учесници: 3.800,00 РСД (са урачунатим ПДВ-ом) по учеснику.
Уколико се претплатите на Пакет Моје набавке до почетка радионице оставрујете право на БЕСПЛАТНО учешће на радионици.
Наруџбеницу за претплату можете преузети овде.
У цену котизације урачунато је: Присуство на радионици са припадајућим материјалом, освежење у паузи.
Материјал за радионицу обухвата: ЦД са прописима и моделима аката, вежбанку са прибором за практичан рад.
Због ограниченог броја учесника, молимо Вас да се благовремено пријавите.
Максималан број учесника на радионици је 28.

Погодака: 2226